Hilbrand Peereboom zocht hulp bij het herpositioneren van zijn bedrijf. Het moest weg van het ‘enge’ woord ‘revalidatietechniek’ en het moest duidelijk worden dat de klant te maken had met een Nederlands maakbedrijf dat maatwerk levert voor zijn klanten.

Wat hebben we gedaan en wat doen we?

  • Een nieuwe positionering bedacht met een nieuwe tag line. Hilbrand wilde weg van het woord ‘revalidatietechniek’ en daarom zijn we uitgekomen op ‘hulpmiddelen & aangepast meubilair’ in combinatie met de belofte ‘Maakt. Meer mogelijk!’
  • De nieuwe positionering is vertaald in een nieuw logo. Een nieuwe letter, maar de bestaande kleuren zijn gehandhaafd. Een leuk detail is de Nederlandse vlag in de rechterpoot van de letter ‘m’ om te benadrukken dat we Nederlands maakbedrijf zijn.
  • Het maken van het design voor de nieuwe website
  • Advies over de navigatie van de website ten behoeve van zoekmachine optimalisatie.
  • Het optimaliseren van de pagina’s voor een goede vindbaarheid in Google.

Wat is het resultaat?

De uitstraling van Peereboom is weer helemaal anno nu. De positie als Nederlands maakbedrijf is benadrukt met als onderscheidende element de mogelijkheid van maatwerk. Het enige problem is dat Peerboom de vraag nauwelijks aan kan!