Autoglas Centrum Heerhugowaard vond ons in 2018 op het internet. Op dat ogenblik was de naam nog Autoglas Centre Heerhugowaard. Na een positioneringssessie besloten we dat we de naam moesten veranderen in het gemakkelijker bekkende ‘Centrum’ in plaats van ‘Center’. Tevens ontwikkelden we de tag line ‘Ster in Sterretjes’. Want dat is AGCH, zij repareren waar de concurrentie direct overgaat tot het duurdere vervangen.

WAT HEBBEN WE GEDAAN?

  • Marketing- en communicatie-advies
  • Website design en bouw
  • Fotografie en tekst
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Google Ads

WAT ZIJN DE RESULTATEN?

Direct na de livegang in mei 2019 kwam de stroom van leads op gang. Auto- en camperbezitters weten AGCH goed te vinden in de onbetaalde en betaalde resultaten van Google. Camperbezitters komen inmiddels vanuit het hele land naar Heerhugowaard. Vanuit de extra omzet werken we verder door aan een verbeterde vindbaarheid en zichtbaarheid van AGCH