Bedrijfs-, product- of merknaam.

Het (laten) bedenken van een bedrijfs-of productnaam is een belangrijke taak. Een goede naam zorgt namelijk voor een enorme besparing in uw communicatiebudget.

Wat is een goede naam?

Een goede naam geeft direct een indicatie in welke markt het bedrijf of product opereert, welke behoefte het vervult of welk probleem het oplost. Daarnaast is het mooi als het positieve associaties opwekt, handig als het niet al te lang is en gemakkelijk uit te spreken en te schrijven. Als u opbelt en een receptionist aan de lijn krijgt die vraag hoe uw bedrijfsnaam gespeld moet worden weet u dat het beter had gekund.

Enig idee wat Salesforce doet? of Enraf-Nonius?

Over de meeste namen is niet uitvoerig nagedacht en sommige van Neerlands grootste bedrijven dragen de namen van de oprichters zoals Albert Heijn en Philips.

Semster in het kort.

  • HIer komt een USP
  • HIer komt een USP
  • HIer komt een USP
  • HIer komt een USP

Referenties.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Cases.

Spreek af voor gratis

(telefonisch /skype)

consult van
45 minuten